loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 224 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد زمانی با نام شهر باران
شعر: حامد عسگری ، حامد زمانی – تنظیم: امید رهبران – میکس و مستر: رضا پور رضوی

این آهنگ نیز یکی دیگر ازتیتراژبرنامه شهر باران می باشد

شعر آهنگ اضافه شد!

دانلود آهنگ جدید حامد زمانی با نام شهر باران

 

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Hamed Zamani – Shahre baran

———————————————————————–———————————————-

متن آهنگ شهر باران از حامد زمانی

بیا و قصدمو خودت روایت کن
حالا خودت قضاوت کن
اگه بدم چرا هوامو داری
آخه فدای تو، چقد فداکاری
مگه به من بدهکاری
می بخشی من رو منت نمی ذاری
نبودی و هزار دفعه زمین خوردم
نبودی و کم آوردم
ولی همش به داد من رسیدی

♫♫♫

♫♫♫

با هر کی غیر تو اگه که سر کردم
آخرش ضرر کردم
وقتی باشی تمومه نا امیدی
دل شکسته قیمتی تره آره
صدای بهتری داره
خدا منو ببین چقد دلم شکسته
بیا و لحظه هامو آسمونی کن
بیا و مهربونی کن
بیا ببین چه بد دلم شکسته

♫♫♫

پشیمونم از این مسیر وارونه
از اینکه گم شده خونه
از اینکه از سر خودم زیادم
پشیمونم ولی بازم دلم قرصه
یکی حالمو میپرسه
تو لحظه ای که شمع رو به بادم

برچسب ها دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حامد زمانی با نام شهر باران , آهنگ جدید حامد زمانی هب نام شهر باران , آهنگ حامد زمانی به نام شهر باران , تیتراژ شهر باران , تیتراژ شهر باران با صدای حامد زمانی , حامد زمانی دانلود آهنگ جدید شهر باران , حامد زمانی دانلود موزیک جدید شهر باران , دانلود آهنگ جدید از حامد زمانی به نام شهر باران , دانلود آهنگ جدید حامد زمانی با نام شهر باران , دانلود آهنگ جدید شهر باران با صدای حامد زمانی , دانلود آهنگ حامد زمانی برای شهر باران , دانلود آهنگ حامد زمانی به نام شهر باران , دانلود تیتراژ برنامه شهر باران با صدای حامد زمانی , دانلود موزیک جدید از حامد زمانی به نام شهر باران , دانلود موزیک جدید حامد زمانی به نام شهر باران , دانلود موزیک جدید شهر باران از حامد زمانی , دانلود موزیک حامد زمانی به نام شهر باران , شعر آهنگ حامد زمانی به نام شهر باران , شعر آهنگ شهر باران با صدای حامد زمانی , عکس حامد زمانی در آهنگ شهر باران ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 268
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2,154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 17,873
  • بازدید ماه : 37,156
  • بازدید سال : 865,509
  • بازدید کلی : 4,018,718
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com