loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 227 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

شب برات اس ام اس زدم که بگم: دنیام تاریکه مثل شب، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره اما دوستت دارم اندازه آسمونی که اندازه نداره . . .

.

باز صدا می زنم تو را

امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی

بین همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده

شب به خیر بهانه زندگی

.

شب های با تو بودن یعنی همه چیز را داشتن . . . حالا که با من هم نیستی مشکلی نیست خوب بخواب . . .

 

.

شب یعنی پایان با تو بودن ای کاش میشد شب نیز جلودارمان نبود در انتظار شب های با تو هستم شب خوبی داشته باشی

.

تو بخواب نازنینم

به جان تمام دلواپسی هایم قسم

که لحظه ای دیده بر هم ننهم

و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم

قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود

تو بخواب نازنینم …. شب به خیر

.

تمام رویای من این است که در رویای شبانه ی تو جایی داشته باشم… تا شبی رویایی از آن من شود شبت رویایی

.

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم

چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم

کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم

حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل

چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر

.

ای کاش دوباره صبح بشه دوباره مهمونت کنم با گفتن صبحت به خیر گلها را قربونت کنم شب به خیرعزیزِم

.

لالایی کن بخواب قشنگترین یار

منو از خواب غفلت کردی بیدار

لالایی کن بخواب معنی عشقم

الهی بمونی تو سرنوشتم

لالایی کن شبت به خیر عزیزم

تمام عشقمو به پات میریزم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 150
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 714
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 46,448
  • بازدید ماه : 46,448
  • بازدید سال : 1,320,708
  • بازدید کلی : 4,473,917
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com