loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 273 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای باراد به نام همین امروز
ترانه : مرجان زنگنه ، آهنگ ، میکس و مسترینگ : باراد

شعر آهنگ اضافه شد!

دانلود آهنگ جدید باراد به نام  همین امیروز

 

——————————————————————————————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Barad – Hamin Emroz

———————————————————————–———————————————-

متن آهنگ همین امروز از باراد

همین امروز همین ساعت
تمومش میکنم هر چی که بین ما شده عادت
تمومش میکنم وقتی که احساسم
واست قد یه پیغامم نمی ارزه
تمومش میکنم با تو
همین امروز همین لحظه

همیشه حرف خوب از من
همیشه عاشقی از من
تو این دیوونه بازی هم
واسه تو زنگ تفریحم

♫♫♫

چقدر باور کنم ماهو
تو این تاریکی مرموز
دیگه خستم از این تنهایی هرروز
تمومش میکنم با تو
همین امروز همین امروز
همین لحظه که دلگیرم
همین لحظه که دارم بی تو میمیرم
نمیخوام دیگه دستاتو
نمیخوام دیگه چشماتو
تمومش میکنم با تو
تمومش میکنم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 110
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 302
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 4,661
  • باردید دیروز : 5,722
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30,051
  • بازدید ماه : 30,051
  • بازدید سال : 1,304,311
  • بازدید کلی : 4,457,520
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com