loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 167 دوشنبه 03 تیر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای میلاد باران به نام حالا که من نیستم

  ترانه: مریم اسدی / آهنگ: میلاد باران / میکس ومسترینگ : میلاد هاشمی
  پیانو: رضا تاجبخش

میلاد باران,میلاد باران آهنگ حالا که نیستم

 

 

———————————————————————————-—————

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸ Kbs

Milad Baran-Hala Ke Man Nistam

——————————————————————————————–

متن آهنگ حالا که من نیستم از میلاد باران

بگو کیا حالا کنارتن بی من

کین اونایی که هم صحبتت میشن

کیه اونی که تو عاشق چشماشی

تا آخر دنیا میخوای باهاش باشی

حالا که من نیستم فکرت کجا میره

کی جای من امشب دستاتو میگیره

حالا که من نیستم دلتنگ کی میشی

بی من کجا میری سرگرم چی میشی

حالا که من نیستم

♪♪♪

کی جای من باتو درد آشنا میشه

شبا با یک بوسه ازت جدا میشه

کی تو گوشت میگه خیلی دوست داره

میمونه تا آخر تنهات نمیزاره

حالا که من نیستم …

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 45,766
  • بازدید ماه : 45,766
  • بازدید سال : 1,320,026
  • بازدید کلی : 4,473,235
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com