loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 184 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد دوم

آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد دوم

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته فنی مهندسی

آموزش تصویری اینونتور2009 ( اتودسک مخترع و مبتکر ) جلد دوم
توضیحات : به صورت فیلم زبان انگلیسی ، تصاویر و آموزش کامل و گویای تصویری با نمونه فایل مثال پروژه آموزشی
یکی از معایب مطرح شده از طرف خریداران ، بسیار اندک بودن فایل ها و پروژه های نمونه ، و همچنین نبود مرجع کامل و کتاب دیگر در این مجموعه آموزشی بوده است . بنابراین ما در این مجموعه دو کتاب دیگر مرجع زبان اصلی اینونتور یا اتودسک اتوکد مخترع را همراه با مجموعه ای از مثال ها ، پروژه ها و نمونه های طراحی شده در صنعت مکانیک و قطعات را اضافه نموده ایم . دو کتاب PDF آکروبات ریدر Mastering Autodesk Inventor 2010 و Mastering Autodesk Inventor 2009 همراه با بیش از ده رسم فنی صنعتی ، پروژه و قطعات طراحی شده . توصیه می شود که نرم افزار کامل ویژوال استودیو یا ویژوال بیسیک نیز بر روی سیستم نصب گردد ، ما برای کاربرد و آموزش بهتر این دوره ، ابزار برنامه نویسی اتودسک اتوکد 2012 AutoCAD 2012 VBA Enabler و چند برنامه ، ابجکت ، ابزار و پلاگین را نیز برای علاقه مندان در این لوح فشرده قرار داده ایم .


این سری از آموزش تصویری جامع و کامل اینونتور 2009 به شما استفاده از ابزارهای برنامه نویسی را برای ساخت ماکرو و ابزارهای مورد نیاز خود را آموزش می دهد .( برنامه نویسی و ماکرو نویسی در اتودسک اتوکد اینونتور 2009 2010 2011 Autodesk AutoCAD Inventor ) . توانایی برنامه نویسی در محیط اتوکد و اینونتور با استفاده از برنامه مایکرویافت ویژوال بیسیک می باشد . بنابراین با تسلط بر این زبان برنامه نویسی و کاربردی بهتر می توانید در محیط اینونتور Inventor برنامه نویسی کنید . در این مجموعه آموزشی با استفاده از ابزارها و روش های استفاده از برنامه نویسی ویژوال بیسیک را به شما آموزش می دهیم تا آنچه از ابزار و روشها که مایل بودید در محیط کاربردی اینونتور Inventor داشته باشید برای خودتان به وجود بیاورید . با این آموزش می توانید ابزارهای مخصوص به خودتان در محیط اینونتور داشته باشید . یا استفاده از ماکروها در اجرا و ادامه برنامه ها و روشهای خاص خودتان به وجود آنها نیاز داشته را فرا بگیرید . این آموزش به صورت منظم و دنبال هم به شما استفاده از ابزارهای برنامه نویسی را می آموزد بدون آنکه نیازی به دانستن پیش زمینه و قبلی از برنامه نویسی باشد . شرکت اتودسک که تولید کننده نرمافزار اتوکد و اینونتور است به شما امکان استفاده از ابزاری نمایشی و منوهای موجود در صفحه اینترفیس برای ساخت برنامه های مورد نظر را می دهد ( نیازی به نوشتن الگوریتم و برنامه های تایپی نیست ) . روشی بهتر و مناسب با محیط اینونتور و هر مهندسی با اطلاعات کم می تواند آنها را بکار گرفته و استفاده نماید . هر مهندسی با مختصر آشنایی به برنامه نویسی و استفاده از محیط ویژوال بیسیک می تواند ابزارها و منوهای لازم را برای شرکت ، کارخانه و گارگاه صنعتی و صنعت مورد نیاز خود ساخته و مورد استفاده قراردهد . در این مجموعه آموزشی ما از محیط ویژوال بیسک و برنامه نویسی اینونتور 2009 Inventor استفاده نموده ایم و از یک برنامه کوچک و ساده و ساخت یک ماکرو قدم به قدم آموزش ادامه می یابد . در پایان شما خواهید توانست ابزار های تخصصی مورد نیاز خود را برنامه ریزی و برنامه نویسی کرده و ماکروهای مورد نیاز خود را به وجود بیاورید بسازید . این مجموعه در 124 دقیقه و 38 قسمت تهیه شده است . این برنامه بر اساس نرم افزارهای اینونتور Autodesk Inventor 2009و ویژوال بیسیک Visual Studio 2008 تهیه و فیلم برداری شده است . بهتر است این نرم افزارها را در کامپیوتر خود نصب نمایید .





بخش ها و قست های آموزشی VBA/API جلد دوم به شرح زیر است :


01- ویژوال بیسیک چیست ؟ 02- نمای استفاده میزکار ویژوال بیسیک 03- کنترل ها 04- کنترل اتفاقات و رخدادها عملکردها 05- نمونه های برنامه نویسی ، برنامه نویسی ساده 06- فرمت و نوع اطلاعات و داده ها 07- وابستگی ها و ارتباط دستورها 08- متغییرها در ویژوال بیسیک 09- وارد نمودن اطلاعات به ویژوال بیسیک 10- مدیریت فشرده محاسبات ریاضی 11- نکته های لازم ریاضی 12- ورودی و مرتب سازی 13- ساخت توابع و عماگرها 14- عملیاتهای اصلی عددی ریاضی 15- عملیات بر روی داده ها و اعدادسری ، مجموعه اطلاعات عدددی ارایه ها 16- برنامه نویسی زمان و تاریخ در ویژوال بیسیک اینونتور Inventor 17- توابع زمان و بازبینی زمان 18- عملیات تبدیل زمان و تاریخ ها تقویم 19- فرمت توابع و ساخت آنها 20- توابع و عملکردهای جعبه پیغام و توجه 21- جعبه و ورودی های اطلاعات و خواسته ها 22- مدیریت و برنامه ریزی استفاده کننده ها ، شناخت کاربرها 23- نگهداری و ثبت وقایع ویرایش ها و.. هر کاربر 24- مدیریت منطقی کاربرها ، ثبت اجازه و ورود کاربرها ، 25- انتخاب گزینه ها و مسیرها ، محدودیت ها 26- حلقه ها و مدت های زمانی 27- انجام و عملکرد حلقه ها 28- انجام و عملکردهای زمانی تا ، مدت دار ، شرطی 29- حلقه های شرطی انجام عملکرد برای ..انتخابی 30- عملکردهای و توابه عملیاتی دیگر 31- خطاها 32- بررسی و راهکار رفع خطاها 33- استفاده از توضیحات و دستورات 34- سنجش ها و مقیاسها ، براورد عملکردها 35- ساخت اولین ماکرو مجموعه عملیات 36- اضافه نمودن کلید و جعبه ابزر یک ماکرو ایجاد شده 37- برخی ماکروهای نمونه و ساده 39- ویرایش و حذف ماکروها و.. در محیط برنامه نویسی ویژوال بیسیک در اینونتور Inventor 2009-2010-2011- 2012 – وAutoCAD ..

نام محصول : آموزش تصویری اینونتور Autodesk Inventor جلد دوم
حجم و تعداد : 1 DVD
توضیحات : به صورت فیلم زبان انگلیسی ، تصاویر و آموزش کامل و گویای تصویری با نمونه فایل مثال پروژه آموزشی

فروشنده: کاسپین1

قیمت: 4,000 تومان

درصد :7

روش خرید: برای خرید آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد دوم، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش تصویری Autodesk Inventor جلد دوم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 142
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 2,491
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 48,225
  • بازدید ماه : 48,225
  • بازدید سال : 1,322,485
  • بازدید کلی : 4,475,694
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com