loading...
♀☻از شير آدميزاد تا جون مرغ☺♂
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 356 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 

توضیحات بازی: بسیاری از افراد برای اولین بار ترس و وحشت دنیای بازی های رایانه ای را با عناوین سایلنت هیل و رزیدنت اویل تجربه کرده اند. متاسفانه طی سال های اخیر این دو فرنچایز محبوب آنچنان که باید و شاید نتوانستند باعث رضایت طرفداران خود شوند. حال فرنچایزهای مذکور در صدد این هستند تا مجددا به روزهای خوب و رویایی خود باز گردند. بدین منظور مسئولین کونامی تصمیم گرفتند وظیفه ساخت نسخه جدید سایلنت هیل را به استدیو نه چندان معروف Vatra Games بسپارند. این بازی اولین بار در ماه آپریل سال ۲۰۱۰ با پسوند Downpour معرفی شد. یک حقیقت غیر قابل انکار آن است که دیگر استدیو ای تحت عنوان Team Silent وجود خارجی ندارد و بسیاری از افراد تاثیر گذار آن استدیو در ساخت Downpour همکاری نخواهند کرد بنابراین، نمی توان انتظار داشت آن فضا، اتمسفر و حس اورجینال بودنی که از ۴ نسخه ابتدایی سراغ داریم را مجددا تجربه کنیم.

گرافیک بازی در سطح مطلوبی قرار دارد و ضعف خاصی در آن دیده نمی شود. بازی از موتور UE3 بهره می برد. همان طور که از نام بازی پیداست، باران نقش مهمی در آن ایفا خواهد کرد. یکی از اتفاقات اجتناب ناپذیر دنیای سایلنت هیل " تغییر دنیا " است. در نسخه های پیشین تغییر دنیا به شکل غیر منتظره صورت می گرفت و اغلب اوقت علت آن وارد شدن به عمیق ترین احساسات صاحب دنیا بود. در Downpour تغییر دنیا با رگبار آغاز می شود و بعد از فرسوده شدن محیط، Murphy با ترسناک ترین وجه ی زندگیش رو به رو می شود. از این رو باران و آب افکت های تحسین برانگیز و جالب دارند. جزییات محیط و کاراکترها به اندازه کافی ساخته و پرداخته شده به نظر می رسند. با نگاهی دقیق به صورت Murphy جزییات چهره او نمایان می شود. Murphy ظاهری آرام و خونسرد دارد ولی زخم کهنه صورت او تردیدهایی به وجود می آورد. ما پیش تر در سایلنت هیل گرگ های بره نمای متعددی را ملاقات کرده ایم بنابراین، در مورد Murphy به شکل هیجانی قضاوت نخواهم کرد. افکت مه نیز به زیبایی طراحی شده است و همانند گذشته حس تنهایی و ترس را به بازیکنان القا می کند. از دیگر ویژگی ها می توان به لبه های نرم اشیا و کاراکترها اشاره کرد که متاسفانه در حرکت های سریع به چالش کشیده می شود. نور پردازی به شکل زیبا و پویا طراحی شده است. تابش منابع نور به سطوح مختلف بازتاب جالبی دارد و همچنین چراغ قوه Murphy به زیبایی هرچه تمام تر دل تاریکی را می شکافد. بازی در ۳۰ فریم اجرا می شود که با توجه به تریلرها افت فریمی در آن دیده نشده است. حرکت کاراکترها نرم به نظر می رسد ولی هنگام مبارزات حرکت ها خشک و بدون انعطاف هستند. طراحی جانوران همانند گذشته جذاب و دیدنی می باشد. یکی از نکات قابل توجه در این باره شباهت یکی از هیولا ها با Corey Tylor از گروه Slipknot است! متاسفانه تکسچرها به شکل متوازن طراحی نشده اند و ضعف هایی دیده می شود. همچنین شایان ذکر است که بدانید Downpour اولین نسخه از این مجموعه است که از قابلیت های ۳D بهره می برد. به عنوان جمع بندی همان طور که پیش تر اشاره کردم بایست بگویم که بازی از نظر بصری در سطح مطلوبی قرار دارد.

 

 

 

 

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 

تپه ساکت: بارندگی زیاد   Silent Hill Downpour (ایکس باکس – XBOX)

 

 


 

» نام فارسی: تپه ساکت: بارندگی زیاد
» نام انگلیسی: Silent Hill Downpour
» ناشر: Konami
» تاریخ انتشار: March 10, 2012
» سبک بازی: ترسناک
» قابلیت بازی با کینکت: ندارد
» کد منطقه: Region Free – قابل اجرا بروی همه کنسول‌ها
» فریمور مورد نیاز: LT+3

 

» نسخه معمولی (TrunCate 97%)
» تعداد حلقه: 1 عدد
» قیمت: 5900 تومان (10% تخفیف برای خرید نقدی)

 

 

روش خرید: پس از کلیک روی دکمه خرید و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه خرید (بالا یا پایین) کلیک کنید. برای مشاهده راهنمای خرید اینجا را کلیک کنید.

براي خريد اينجا كليك كنيد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما چگونه به اينترنت متصل ميشويد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7831
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 149
  • تعداد اعضا : 61
  • آی پی امروز : 429
  • آی پی دیروز : 173
  • بازدید امروز : 2,662
  • باردید دیروز : 364
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 48,396
  • بازدید ماه : 48,396
  • بازدید سال : 1,322,656
  • بازدید کلی : 4,475,865
  • کدهای اختصاصی


    پشتیبانی

    پیج رنک

    رنک الکسا

    تقویم شمسی


    Flag Counter
    Powered by IP2Location.com